Startside

tirsdag den 27. november 2012

Nye lækkerier til hjemmet..


Puha, sikke en dag! Jeg er godt nok færdig og skal tidlig i seng i aften.. Vi har knoklet helt vild på arbejde og en times gymnastik med lille C, har tappet mig helt :) Valgte at springe min faste tirsdags Zumba time over idag :( Jeg har allerede fortrudt, for det er så skønt bagefter :)

Nårh men her er lidt billeder af de nye lækkerier vi har fået købt :) muns...


Nye sofapuder har jeg købt :) De er fra Ferm living og i de skønneste farver..


Lyssestager fra Ferm living :) De er så lækre, jeg så dem første gang i go aften Danmark og har været forelsket lige siden.. Nu har jeg købt disse 3 som står så fint på vores spisebord..


Denne gamle stol har jeg fået for laaaaang tid siden af min kære bedste mor, nu har den så fået nyt fint retro stof på, jeg mangler dog af få sat det sidste stof fast.. Jeg syntes den er så fin..


Er helt vild med denne smukke sættekasse fra HAY, som rigtig mange af jer har her i blog land, har jeg set :) Jeg ønsker mig en mere til jul..


Jeg har fået denne lille skønne teak bord af min søde veninde, og jeg er vild med den.. :)

God aften allesammen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar